sobota, 22 października 2011

Pingko

czyli Gingko in pink i Czas mglistych poranków...






Wzór Gingko Shoulderette Shawl by Maggie Magali.

Włóczka moja ulubiona Himalaya kasmir (bo taka mięciutka), druty 5 mm, zużycie ok. 80 g.

Warto wiedzieć:
W opisie chusty znajduje się ciekawa wskazówka, dla mnie nowość, choć pewnie prawda ogólnie poznana - ostatni rząd (lewy) robótki przerabiamy na drutach o jeden rozmiar większych, zakańczamy na drutach większych o kolejny rozmiar. Zamykałam zatem oczka na "kredkach" 7 mm. Mam już doświadczenie z blokowaniem tej włóczki i widzę ogromną różnicę, dlatego z tej wskazówki zamierzam konsekwentnie korzystać.




Wymiary chusty 214 cm na 108 cm. Zrobiłam większą wersję, czyli 106 rzędów gładkich, 7 motywów miłorzębowych.




i jeszcze detal, już bez tej mgły ;)


38 komentarzy:

  1. śliczna,a w tym kolorze każdy zmęczony czy zmarznięty pyszczek wygląda ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna chusta, cudowne zdjęcia z mgłą... idealne tło dla takiej chusty! :)) dziękuję pięknie za zorganizowanie candy, szkoda że nie ja wygrałam...:( ......

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i ten kolor...jeden z moich ulubionych:))

    OdpowiedzUsuń
  4. mglista chusta z mglistym zapleczem... :) Bardzo lubię ten wzór, wydrukowałam go sobie przed wakacjami i nie mogę się do niego zabrać. Może mnie zmotywujesz... oby, bo piękna bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) robię tę samą chustę jestem w połowie i moja wersja będzie Oringko ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ładna... bardzo mi się podoba i kolor i wzór :)
    Dzięki za podzielenie się sposobem zakańczania - nie znałam go, a "sznurkowaty" brzeg chusty to zmora, więc chętnie skorzystam z nowego sposobu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna...i ten kolor powalający. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, idealny kontrast na te mroczne poranki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej mgle szczególnie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta jak marzenie, piękna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknota tylko się przytulać i zachwycać

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna, i jaka równiutka robota, bardzo mi sie podobają takie chusty!!!!
    uwieczniona bardzo kreatywnie;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna chusta!!!
    I świetna wskazówka. Robiłam już dwie ginkgo ale wskazówek nie czytałam :-D Warto z tej porady skorzystać. Aczkolwiek ja wszystkie chusty ostatnio kończę szydełkiem luźnymi półsłupkami. To też zdaje egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszła! I do tego taka duża - moja jest zdecydowanie mniejsza :). Na dodatek pięknie uwieczniona :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna! Prześliczny kolor, super wykonanie. Jest bardzo elegancka. Nie robiłam nigdy z tej włóczki, wygląda bardzo zachęcająco, wiec spróbuję, napatrzyłam się na twoją i od razu chcę taka samą... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że moda na chusty rozkwita.Dziękuję za rady.Jestem początkującą "chuściarką" więc chętnie korzystam z wiedzy innych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chusta piękna. I mgła za oknem też fajnie wygląda.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna piękna!
    Podziwiam pomysłowość, cierpliwość i wielkie serce do tego "dziergania sobie".

    A i talentu fotograficznego nie da się ukryć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna chusta, jak na razie chyba poza zasięgiem moich mozliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna chusta!!! Zachwycam się i kolorem i wzorem i cudnymi zdjęciami, fantastyczny pomysł aby zrobić zdjęcia na tle mgły!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze słowa w mojej głowie: o matko jakie to piękne! :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pink-na na chusta :) Też dziergałam gingko, ale utknęłam, chyba mnie zmobilizowałaś do pracy pokazując swoją. Bo wyszła śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała, podziwiam tym bardziej, że kiedyś poległam na niej ;-(, już nie pamiętam dlaczego, jakoś nie mogłam przebrnąć w jednym miejscu, a szkoda...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Chusta jest przepiękna, taka mgiełka. Pracuję nad rozgryzieniem właśnie tego wzoru, idzie to ciężko, ale myślę,że dam radę. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo bardzo dziękuję za wszystkie komplementy :)
    chusta i mnie bardzo się podoba - ten wzór jest naprawdę urokliwy, a pomimo dwustronnego ażuru, bardzo polecam również początkującym i tym, co nie wierzą, że dadzą radę chuście! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Superancka ta chusta będę musiała spróbować ją zrobić tylko kiedy......
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. dołączam do zachwytów - boska chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękny! Ostatnio też się "wzięłam" za chusty ale bardziej grubsze niż delikatniejsze, ale widzę, może mi się udać zrobienie podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka cudna! Motyw rewelacyjny, jeszcze go nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...