wtorek, 25 października 2011

Must-have modnej dziewiarki

Ewa z patchworldu zaprojektowała i szyje fantastyczną rzecz (poza innymi fajnymi rzeczami, które szyje) - woreczek na robótkę i przybornik dziewiarki w jednym. I ja właśnie stałam się szczęśliwą posiadaczką takiego cuda, zrobionego specjalnie dla mnie! :)



  zdjęcia zrobione przez Ewę

Teraz mogę bez obaw zabierać moją robótkę ze sobą gdzie tylko zechcę. I do tego cały potrzebny sprzęt :)




Woreczek nie służy mi jedynie do przenoszenia robótki, ustawiłam go koło mojego stanowiska pracy (czyt. fotela) i stał się pięknym elementem wystroju pokoju. W dodatku w mojej "pracowni" wreszcie zapanował porządek :)

Dla mojej córeczki Ewa uszyła jeszcze przecudny woreczek na piżamkę z ulubionym motywem i w kolorach pasujących do jej pokoiku oraz ozdobne serduszko:




oba zdjęcia autorstwa Ewy

Prawda, że piękne?

A za to wszystko dobro Ewa będzie się tej zimy otulać chustą ode mnie:






Włóczka Angora Gold BD 1986 (80% akryl, 10% moher, 10% wełna),
druty 5 mm, zużycie 100 g, wymiary 183 cm na 99 cm




Do kompletu powstały jeszcze krótkie proste mitenki ozdobione kwiatkiem wykonanym wg tutorialu mamuchap.:


włóczka Angora RAM, druty 4 mm



A ponieważ Ewa szyje również lalki, anioły i króliki, to w ramach niespodzianki dorzuciłam jeszcze mały szaliczek oraz szydełkowy beret, może którejś z zabawek będzie zimno tej zimy ;)


zimowy komplet prezentuje Mat :))


Dziękuję, Ewo, za tę wspaniałą wymiankę! I za bardzo bardzo sympatyczną znajomość :)))

19 komentarzy:

  1. wspaniała wymianka! a chusta, którą wydziergałaś wygląda jak pajęczynka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przybornik, faktycznie coś takiego powinna mieć każda dziewiarka, a nie próbować niczego nie poplątać w torebce :D.

    Chusta piękna, wzór bardzo ładnie podkreślony tym przechodzeniem kolorów :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka piękna - gratuluję! Woreczek na robótkę mnie zachwycił :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba na robótki jest CZADOWA :) a co do mitenek - wielkie umysły myślą tak samo :P ja też sobie ostatnio wydziergałam mitenki ale ciemnofioletowe. Tak tak :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to wszystko piękne :) Woreczek na piżamkę to świetny pomysł. Twoja chusta boska. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardzo fajna wymianka!!! Zazdroszczę z całego serca wspaniałej torby - na prawdę robi ogromne wrażenie! Woreczek na piżamkę równie uroczy!
    Ale widzę, że Ty również nie próżnowałaś! Chusta jest śliczna! Jak to fajnie, że człowiek człowiekowi może pomóc ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Aniu raz jeszcze, że wyszłaś z propozycją tej wymianki:)!Mnie również było miło Cię wirtualnie poznać:) To do następnego "spotkania"...pozdrawiam najserdeczniej, Ewa:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymianka, tylko pozazdrościć :)
    Torba na robótki fantastyczna a chusta -marzenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace, super wymianka. Brawa dla Ciebie i dla Ewy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wymiana - wspaniały ten przybornik i cała reszta...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. alez cudowne prezenty wymiankowe:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prezenty otrzymałaś. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ wymianka!Chusta wiadomo-zrobiły ją ręce fachowca.Ale jakie cuda dostałaś!Podoba mi się ta wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super pomysł na wymiankę;)) bardzo pomysłowy tobołek dziewiarki, teraz to juz na każda wycieczke możesz jechać !! i bardzo mi sie Twoja zorza podoba, czy długo ją robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję w imieniu swoim i Ewy :)

    nietylkoSZALenstwo, revontuli to dość prosty wzór, a ponieważ to już moja kolejna taka chusta, to powstała całkiem szybciutko. na pewno szybciej niż ażurki. polecam, niedługo kończę kolejną! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna wymianka.
    Zrobiłyście ekstra prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...