poniedziałek, 14 marca 2011

Ostatnie zimowe liście

Długi i szeroki szal wykonany wg wzoru winter leaves shawl. Schemat dostępny jest tu.




Włóczka to Himalaya Kasmir, 60% akryl, 20% moher, 20% poliamid, druty 4 mm, zużycie ok. 120g.

Wymiary po zblokowaniu: szerokość 51 cm, długość 190 cm.




Szal o zastosowaniu zarówno codziennym:


jak i wieczorowym:



Szczerze mówiąc włóczka odrobinę mnie rozczarowała. Po pierwsze trudno ją dostać, przynajmniej ten kolor (znów miałam tylko jeden motek i cudem udało mi się zdobyć drugi). Po drugie okazała się nie aż tak delikatna, jak oczekiwałam. W dzierganiu może nieco waciana, ale w gotowej robótce już nie, szal wyszedł mięciutki i nawet dość zwiewny. No ale niestety nitka okropnie się rozdwaja...




PS. W zalinkowanym schemacie jest kilka błędów, łatwo je jednak skorygować.

PS nr 2: Za falstart przepraszam wszystkich, którzy zajrzeli tu parę dni temu i nic nie znaleźli... Wybaczcie.

PS Trzeci: Kamizelka Małego Mężczyzny na szczęście pasuje :)

Ależ ciepło na dworze... i jak pięknie pachnie wiosną! Pozdrawiam serdecznie wszystkie zmarźluchy!




16 komentarzy:

  1. Piękna i tyle wariantów noszenia!!! Bardzo mi się podoba! Już tyle razy sobie obiecywałam, że zrobię taką albo podobną, ale przerażają mnie te "dziury" i mam wrażenie że na pewno bym się myliła z wzorkiem :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszły ci te listki. U mie też już czuć wiosnę. POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, absolutnie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sorry I can write only English.
    I designed the shawl and I'm so glad you made such a beautiful shawl. White colour is very elegant.
    Sorry about the mistakes in the pattern.
    thanks for the photos:)
    Colleen

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal robi wrażenie obojętnie w jakiej wersji.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal wygląda na milusi i mięciusi. Ja jakoś nie mam odwagi wydziergać tak jasnej robótki, ale efekt jest bardzo ciekawy. Kto wie może kiedyś...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekny szal!!! bardzo mi się podoba i jak zwykle jestem pod wrażeniem dokładności wykonania ;)
    kiedyś robiłam szal dla mamy z tej włóczki i jak Ty nabiegałam się po mieście w poszukiwaniu drugieo motka, ale szal się udał - nawet podobny wzór robiłam ;)
    Pozdrawiam
    Aniela

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarze! :)

    guga, nie bój się ażurów - dziurki robi się przecież łatwiej i szybciej niż oczka :)))

    anulinka, u Ciebie widziałam kiedyś zapowiedź szala, chyba był dość jasny. Wciąż wierzę, że go dokończysz i na pewno fajnie wyjdzie!

    Wioletta, gocha, Enyo, longredthread, dziękuję Wam za pochwały i pozdrawiam serdecznie. Robię kilkudniową przerwę w dzierganiu i wreszcie mam czas pobuszować w Waszych blogach. Super rzeczy robicie!

    Aniela, Tobie też dziękuję i zapowiadam - będzie Haruni! i to już niebawem :)))

    Piecepatcher, I've sent you an e-mail. Thanks again, best regards!

    OdpowiedzUsuń
  9. Udziergałam szal z tego kaszmiru - na grubych drutkach. Dobrze go wspominam, a już w noszeniu to dopiero przyjemność :-). Twój, szczególnie w wersji wieczorowej jest zachwycający!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie one, tzn liście, piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego dotarłam do twego bloga tak późno.Tyle ciekawych i pieknych rzeczy masz do zaprezentowania.Z kilku zaraz skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  12. dlaczego dotarłam do twego bloga tak późno.Tyle ciekawych i pieknych rzeczy masz do zaprezentowania.Z kilku zaraz skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten szal. Ściągłam schemat ale nie umiem go sama poprawiac i szal nie chce mi wyjść. Może dlatego że dopiero raczkuje dopiero w robieniu na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam! Przepięknie Ci wyszedł ten szal. Sama chciałam spróbować i utknęłam na początku schematu c. W 3 rzędzie zostaje mi 4 oczka:( Sześć razy prułam i zaczynałam od nowa i chyba już zrezygnuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...