niedziela, 2 października 2011

Kropla wina

... z czereśni, wiśni, resztek lata, choć jesień się zaczyna...






Chusta Dew drops shawl by Bex Hopkins.




Włóczka Zephir (50% wełna, 50% akryl) w kolorze czerwonego wina, druty 4 mm, zużycie około 60 g
Wymiary chusty 200 cm na 90 cm




Włóczka cieniuteńka 100 g = 1200 m. Ta włóczka w połączeniu z tym wzorem to było nie lada wyzwanie. Dzierganie w sztucznym świetle szło mi bardzo mozolnie, a czasu na druty w świetle dziennym jak na lekarstwo.
A kiedy spadło mi oczko w rzędzie kropli i musiałam spruć 6 rzędów (kto robił ten wzór wie, że złapać się tego nie da, a prucie też wątpliwa przyjemność), miałam już ochotę się poddać...

Kłaniam się do samej ziemi wszystkim wam, które robicie piękne chusty z takich cienizn...






Chciałam, by ta chusta była wyjątkowa i z efektu jestem baaardzo zadowolona!
Ale nieprędko chyba znów sięgnę po aż tak cieniutką nić. To jednak nie na moje nerwy ;)


o taki ma kolor...


48 komentarzy:

  1. Chusta-mistrzostwo!Zdjęcia-mistrzostwo!
    Ty kogoś chwalisz?Dla mnie Ty jesteś mistrzem od chust ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko! nie wyobrażam sobie ile przy tym było roboty! chusta jest tak delikatna niczym pajęczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudna, delikatna mgiełka, nie mogę wyjść z zachwytu...rewelacja!!! Tak, tak mistrzostwo świata!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. sobie się ukłoń, bo piękną chustę z cienizny zrobiłaś!
    a zdjęcia w polu - cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest, taka mgiełka cieniutka i delikatna...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna jest...po prostu marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  7. no ...mnie przymurowało, śliczna...ja nadal sie przymierzam do wzoru...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna chusta :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest! Bardzo mi się ten wzór podoba i też mam go w swoich planach. Z Zephira już dziergałam chustę, tyle, że na drutach 3,25 mm, więc wiem co to za dłubanina :). A jeszcze dwa motki tej włóczki czekają na przerobienie :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta cudo!!!
    przymierzam się do zrobienia chusty choć nigdy tego nie robiłam i w związku z tym mam pytanie zamówiłam już włóczkę angora gold bd i ile mniej więcej czasu zajmuje zrobienie chusty?
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne cudne pracki

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie to ktoś ujął - sobie się ukłoń :)
    Chusta naprawdę jest prześliczna.
    Chyba następnym razem zdradzę Haruni z tym właśnie wzorem...

    OdpowiedzUsuń
  12. chusta prześliczna,podziwiam cierpliwość

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszła cudownie, a cienizny fakt jest to wyzwanie ,ale ja takie lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zefir to faktycznie cienizna, ale efekt, jaki otrzymałaś, chyba wart był pracy:-) Kolor - marzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twoją wytrwałość:) Chusta jest cudowna, delikatna jak mgiełka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowna jest, lekka jak mgiełka, zachwycająca...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne dzieło, oj cierpliwośc to ty masz, no i zdrowe oczy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna chusta; gratuluję Ci wytrwałości przy tej cieniźnie ; robiłam kiedyś z zephira na 4 ; a teraz mam na drutach 5 z DLG szal i nie wiem czy dotrwam do końca.

    OdpowiedzUsuń
  19. jejka jak śliczna, taka delikatna, po prostu przecudna

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo Wam dziękuję za pochwały wobec chusty :)
    no... tej cierpliwości i zdrowych oczu to właśnie mi brakowało...

    renia0605, to zależy ile masz czasu, wprawy i umiejętności, ale angora gold dzierga się szybko i przyjemnie, właśnie mam ją na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta absolutnie rewelacyjna. prześliczny kolorek i w ogóle bardzo elegancka. A dzierganie z Zephira to dopiero jest wyzwanie. A Ty sprostałaś i to w mistrzowskim stylu. Dlatego chylę czoła i wyrażam najszczerszy podziw.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chusta przepiękna, delikatna, lekka. Twój trud nie poszedł na marne.

    OdpowiedzUsuń
  23. chylę czoła, taka cienizna mnie zawsze wykańcza, ale Twoja jest jak pajęczynka, marzenie, i jaka uniwersalna dobrze jej i w polu i przy lampce wina ;)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie taki diabeł straszny:) Cudnie Ci wyszła chusta!!! Jesienny zestaw chusta + wino jest bardzo ok:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. I jest!Piękna i wyjątkowa!A delikatna niczym pajęczyna.Prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za odpowiedź, już nie mogę się doczekać na przesyłkę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. przepiękna... delikatna, niewinna...jej piękno szumi w głowie jak młode wino..z czereśni, wiśni i resztek lata:):)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudeńko, jak mgiełka, zazdroszczę cierpliwości do cieniutkich włóczek

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję Wam bardzo! te wszystkie komentarze kuszą, żeby się tak szybko nie poddawać... :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Warto było się pomęczyć, ponieważ efekt jest powalający,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam
    Proszę przyjąć ode mnie wyróżnienie One Lovely Blog Award
    zapraszam na http://joashkag.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Na żywo dzieło jest jeszcze piękniejsze! Trochę się boję na razie nosić, ale tak pochłodniało, że lada moment się odważę!
    Dziękuję i czuję się naprawdę wyróżniona!!

    Wdzięczna właścicielka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacja. Patrzę, podziwiam i szczerze zazdroszczę. Kupiłam nawet włóczkę Angora Gold Alize, ale boję się dotknąć, bo w robótkach na drutach stawiam pierwsze kroki. Nie ma mi kto pomóc w tym moim "przedsięwzięciu". Zapisałabym się na kurs, ale nie wiem gdzie i czy w ogóle takowe są organizowane. Pomocy!!! aneta.jeziorna@wp.p,

    OdpowiedzUsuń
  34. błąd w adresie, powinno być aneta.jeziorna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna... a te zdjęcia!laleczkę kupiłam jakieś 2 tyg temu,wzięłam ostatnią, koszt ok. 7-8zł, w CZ i w PL widziałam promocje te same w podobnym czasie......

    OdpowiedzUsuń
  36. sporo komentarzy... a ja dorzucę kolejny. Chusta piękna. Jest wrażenie jakby się unosiła leciutko nad ziemią. Robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna chusta ja robię właśnie taki sam wzór ale ponieważ jestem początkująca robię ją z grubej włóczki co i tak nie uchroniło mnie przed pruciem więc wiem co to znaczy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. liczba komentarzy przyprawia mnie o zakłopotanie... za wszystkie bardzo Wam dziękuję :)

    Anko, czekam na gotową kropelkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ...piękny wzór i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...