piątek, 21 października 2011

Ogłoszenie

no, wiadomo jakie... :)))

Przede wszystkim dziękuję bardzo wszystkim za udział w zabawie. Chociaż niektórzy wpadli tylko na chwilę, by zgarnąć coś słodkiego ;))), wiele osób zostało, dołączyło do grona obserwatorów, regularnie zagląda - to bardzo miłe i z każdych odwiedzin niezmiernie się cieszę :) Ja też, dzięki candy, odkryłam wiele nowych blogów, które są dla mnie kolejną inspiracją. Niestety jeszcze nie na wszystkie Wasze blogi udało mi się zajrzeć, bo... no cóż, dzierganie jest bardzo czasochłonne :) ale będę się starała każdą z Was odwiedzić :)

No dobra, do rzeczy... Do udziału w candy zgłosiło się aż 157 osób (!), losy zostały wydrukowane, a następnie umieszczone w maszynie losującej i porządnie wymieszane:





A oto szczęśliwy los:




należący do....



Gratulacje!!! Magda zgodnie z życzeniem otrzyma turkusowego angela. Magdo, czekam na e-mail.
(Czekam do końca października)


Yyyy... to jeszcze nie koniec... ;)

Ponieważ bardzo chciałam obdarować kogoś z osób regularnie mnie odwiedzających (chciałabym wszystkich, ale nie dam rady), zrobiłam dodatkowe losowanie wśród osób, które zostawiają komentarze na moim blogu (poza komentarzem dotyczącym candy). I tym razem szczęście dopisało...




Bardzo fajnie się złożyło, bo Aniela jest moim gościem niemal od samego początku :) Tym bardziej cieszy mnie wynik losowania. Aniela również zgłosiła się po turkusik... a... chcesz alpakę? :) czekam na maila!

Pozdrawiam wszystkich, gratuluję zwycięzcom i niezmiennie zapraszam do zaglądania do mnie!

:)

20 komentarzy:

  1. A to szczęściary!Gratuluję :)
    A Tobie dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę, wylosowanym gratuluję! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranym a sama obchodzę się smakiem... ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranym, na pewno powstaną stworzą śliczności z wylosowanej włóczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a to szczęściary jedne no! :)) dziękuję ślicznie za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. huraaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! szczęściara ze mnie!!!!!!!!
    dziękuje za zabawę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. a i chciałam donieść jeszcze, że teraz siedzę z szydełkiem i tworzę kolejne granny square, hmmm... to wszystko przez Ciebie!!!!!
    i za to też Ci bardzo dziękuję ;*
    hihihi, rzeczywiście zaraźliwe to, może trzeba juz rozpatrywać w kategoriach wirusowych ????

    OdpowiedzUsuń
  9. Wylosowanym gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. dziekuje za zabawę/....podziwiam te twoje wytworki...ale nie potrafię czytać tych schematów wzorów...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. miło mi było brać udział w Twojej zabawie, gratulacje dla wygranych :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć szczęścia w losowaniu nie miałam, to i tak dzięki za candy, bo to dzięki niemu trafiłam na Twojego bloga. I tak już mi zostało :)
    Bardzo mi tu u Ciebie miło, więc wracam jak bumerang ;)
    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje za zabawę i gratuluje zwyciężczyniom. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje!!!
    Dzięki za miłą zabawę:DDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję szczęściarom.
    Dziękuję za losowankę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu!! Doszła dzisiaj włóczka od Ciebie. Ślicznie dziękuję. Czuję się dzisiaj szczęściarą :-))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...