poniedziałek, 17 października 2011

Nadjeżdża Noddy!

czyli pora na czapę:




zdjęcia zrobione przed ostatecznym umocowaniem dzwoneczka,
potem nie udało się już pstryknąć nic nie poruszonego..

Włóczka Ecolana firmy Alize (100% wełna) - świetna - mięsista, sprężysta, gładka. Trochę jak spaghetti :)
druty 3,5 mm (trochę cienkie do tej włóczki, ale zależało mi na tym, by wyeliminować wszelkie ewentualne przeciągi...), ścieg pończoszniczy, czapa robiona na okrągło.




dzwoneczek... pozostałość po wielkanocnym króliku ;)




A tu inspiracja - dla tych, którzy nie znają sympatycznego pajacyka Noddy'ego z Krainy Zabawek:




Dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny :) Joashko, Pstro, dziękuję Wam bardzo za wyróżnienia :)))

29 komentarzy:

  1. bardzo proste a bardzo wdzięczne na główce:))) ostatnio robiłam coś szalenie podobnego, też niebieskie:)) ale jeszcze właścicielka zdjęcia nie podesłała, a ja nie zdążyłam cyknąć, więc nie mam jak się chwalić:)))) w takich czapkach to dzieciaczki chętnie chodzą!! hehe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapa świetna, jaka szkoda że mój chrześniak wyrósł już z noddiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój opis włóczki jest bardzo obrazowy, rozbawił mnie bardzo! A czy czapka powstała na zamówienie dziecięcia czy to inwencja twórcza autorki? Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapa urocza, ale dzwoneczek!!!! Już myślę o świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapka, zrób jeszcze czerwoną na Mikołajki.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna ta czapa i ten dzwoneczek, świetny

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypisz wymaluj Noddy brawo za pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki :) pomysł mamusi, narodził się, gdy tylko dziecię polubiło Noddy'ego :) doping "mamo, lób cziapkę, lób" baaardzo motywujący! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna czapka z uroczym dzwoneczkiem - sam Noddy by jej pozazdrościł ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat znam Noddiego :) Czapa rewelacja!
    Wyobrażam sobie radość przy potrząsaniu główką :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No Noddy jak żywy!:)
    A i właściciel czapy nie zginie z takim dzwoneczkiem:)
    Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna czapeczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. elegancka czapa ;))) niech pilnuje aby nie zniknęła w tajemniczych okolicznościach ;)) bo przyciaga oko a moze i ucho ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna czapka! Noddy jak żywy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarąbista czapa !!!!Ja też taką chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. No no, znam dwóch takich, którym kapcie pospadają jak zobaczą Twoją Asystentkę/Modelkę/Muzę w czapce Noddiego:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój synek swego czasu uwielbiał Noddiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł dla fana Noddy'ego! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealna.
    Szkoda,że starszemu nie wszysstko pasuje.
    Chodzi mi po głowie taka długa...:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza i bardzo podobna do oryginału :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...