poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Springtime Hanami

Chrystus zmartwychwstał! Alleluja!

Dziś u mnie chusta springtime bandit zrobiona na 85. urodziny mojej Babci.




Nie, nie jestem wnuczką Elżbiety II i myślę, że brytyjska Królowa na pewno nie dostała Takiego Fajnego Prezentu ;)))




Wzór bardzo mi się podoba. W robótce przyjemny, dla mnie o tyle ciekawy, że zawiera nieco inne oczka, niż do tej pory spotkałam w ażurowych chustach.
Liście w tej chuście są bardzo ładnie zaokrąglone. A w ostatnim rządzie nawet całkiem okrągłe:




Nareszcie wykończyłam chustę metodą *prawe, na lewy drut, podwójne prawe, na lewy drut* (czy ta metoda ma jakąś nazwę???) Muszę się przyznać, choć znawczynie na pewno to zauważyły, że do tej pory odpuszczałam to sobie i kończyłam "normalnie". Paradoksalnie, bo akurat przy tej chuście autorka wzoru przewiduje proste wykończenie. Metoda czasochłonna, ale nareszcie są ząbki! :)




Włóczka Himalaya kasmir po raz kolejny (i nie ostatni) ;), druty 5 mm, zużycie tylko 80 g.
Kolor piękny turkusowy, niestety nieuchwycony na żadnym zdjęciu, najbliższy temu na manekinie.
Wymiary 180 cm x 77 cm.



A zdjęcie w kwieciu zainspirowane przepięknym filmem:


O miłości, o przemijaniu, o rodzicach, o dzieciach, o pasji, o poświęceniu, o niezrozumieniu.
Polecam gorąco!

8 komentarzy:

  1. Piękna chusta, zapewne babcia cieszy się z chusty i z tak zdolnej wnuczki.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna chusta :) Muszę przyjrzeć się temu wzorowi. Zaintrygowałaś mnie tymi 'innymi' oczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczniasta,i kolor i wzór:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki! kolor jest zupełnie nie taki jak na zdjęciach, mniej niebieski, bardziej szmaragdowy.
    a wzór chyba został moim ulubionym :)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Ciekawy wzór!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że trafiłaś na moje candy, bo dzięki temu mogłam pooglądać Twoje dziergania. Bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna robota :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...