sobota, 16 kwietnia 2011

A-a-a-a! już jest wiosnaaa!...

Sukieneczka wiosenno-letnia dla mojej Córeczki. Dzisiejszy dzień napełnia mnie nadzieją, że nie wyrośnie z niej, zanim zrobi się naprawdę ciepło! :)




Prawda, że pięknie pozuje? :)

Włóczka Sonata, bawełna 70%, wiskoza 30%, druty 4 mm, zużycie100 g (rozmiar ok. 86)
Mnie się akurat bardzo dobrze z niej robiło.
Ścieg gładki prawy, zakończenia francuski (choć dół i tak troszkę się zwija)

Obowiązkowo raglan, od góry, bez szycia!



Aplikacje kupne, śliwkowy pasek wrobiony.




Musiało być kwiatowo, kiedy w ogrodzie takie szaleństwo kwitnięcia:


Życzę udanego, pięknego i ciepłego wiosennego weekendu!

9 komentarzy:

  1. Piękna sukienusia, oczywiście że profesjonalna z córci modelka!!!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukieneczka - piękny kolor i fajny pomysł z aplikacjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się ma taką modelkę to przyjemnie coś dla niej zrobić. Piękna sukienusia i ten kolorek (mój ulubiony)Pozdrowienia dla mamy i modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaka niunia niebieściutka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutka i sukieneczka i modeleczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, dzięki! Córeczka jest baaardzo zadowolona z sukienki i nie może się doczekać odpowiedniej dla tej kreacji pogody!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest przesłodka :) a może wymienić te kwiatuszki na szydełkowe?byłoby kompletnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie by i było... gdybym posługiwała się szydełkiem :/ może kiedyś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...