sobota, 9 kwietnia 2011

Amarantowy SzaŁ wg Haruni









Wiem, wiem, miała być śliwkowa cienizna, ale Przyszła Świeżo Pełnoletnia Właścicielka wybrała amarant - moim zdaniem świetny wybór dla 18-latki na wiosnę 2011!





ostatecznie nadałaby się również dla przeciętnie eleganckiej trzydziestolatki ;)




A Śliwkowa, głównie za sprawą Pierwszego, posuwała się w tempie ślimaczym... Zaczęłam ją robić na drutach 3,5 mm, czyli największych polecanych, ale i tak pod lupą musiałam szukać powstających liści ;))) No i jakieś takie zbite wyszły, więc będę pruć i następnym razem od razu próbuję na 4 lub 4,5 mm.




Chustę zrobiłam bardzo szybko - wzór podstawowy trochę nudny, ale za to powstawał błyskawicznie.W rezultacie nieco się zapędziłam, a że już wolę zrobić więcej niż pruć, to chusta wyszła trochę większa niż w zamierzeniu. Na szczęście Przyszła Pełnoletnia jest również całkiem Wysoka :)
Wymiary 180cm x 98 cm (wymiary chusty, nie Wysokiej Przyszłej Pełnoletniej ;))




włóczka Himalaya Kasmir, akryl 60%, moher 20%, poliamid 20%, druty 4,5 mm, zużycie 100g i ciut :)
Chusta Haruni autorstwa Emily Ross, schemat dostępny jest tutaj>>.

Muszę zwrócić honor tej włóczce - poprzednio trafił mi się chyba jakiś wyjątkowo nieudany egzemplarz. Tym razem włóczka okazała się cieniutka i delikatna i wcale się nie rozdwajała. Chusta z niej jest chyba najdelikatniejszą robótką w moim dorobku.


11 komentarzy:

  1. Ale piękna!!! Cudna! Taka delikatniusia!Kolor piękny! Przyszła Pełnoletnia zapewne zadowolona :) MUSZĘ taką zrobić!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękności !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    guga, śmiało bierz się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śmiało, śmiało! ale ja nie umiem...

    OdpowiedzUsuń
  5. no... to rzeczywiście może być przeszkoda...
    ale Ty wszechstronna jesteś, pewnie się niedługo naumiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta Haruni to jednak elegancka jest.Wdzieczny wzór. Kolorek też bliski memu sercu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo super!!! Lubię himalaya też:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna, delikatna i ten kolor!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki, dziewczyny! :)
    wszystkich odwiedzających pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak obiecałaś - jest!
    takiego prezentu już zazdroszczę, bo też mam niedługo urodziny i raczej na taki podarunek nikt się nie porwie
    ...i tak wiosennie się u Ciebie zrobiło - miłość, motylki, obłoki...
    super
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a co! blog też poczuł wiosnę! ;)))

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...