czwartek, 19 września 2013

W interesie małych dam... (7/7)

...zgadały się ponownie dwie mamuśki, czyli Beata i ja :)

Beatka przysłała nam taką fimową kolekcję:




i do tego jeszcze coś słodkiego ;)





a do Beatkowej córeczki powędrował taki szydełkowy komplecik:


(włóczka Alize Bamboo fine, szydełko 3mm)




I tym samym zakończyłam Bambusowe wyzwanie! :) I nawet udało się przed upływem lata :)))
Co prawda, czapeczkę muszę jeszcze poprawić, bo dzieciaki jakoś ostatnio szybciej rosną, a czapeczka ma pasować jeszcze przyszłą wiosną, ale zadanie uważam za wykonane! :)

Za trzymane kciuki i wszelkie objawy kibicowania serdecznie dziękuję! :)))

Ale o tym to jeszcze będzie... ;)


9 komentarzy:

  1. Piękny komplecik. Czapeczka jest śliczna a kołnierzyk samo marzenie. Spineczki wyjątkowe.
    Przemiła zabawa. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto być małą damą:) szkoda, że juz nie będę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny komplecik !!!!Różowo :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ulalaaaaaaaaaaaa prawdziwa uczta dla dam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik idealny dla małej Damy.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, piękna wymiana!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wymianka. Szydełkowy komplecik cudo.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...