poniedziałek, 23 września 2013

Podsumowując...

Lato się skończyło.

Mnie się udało sprostać wyzwaniu! :)))

A gdzieś w międzyczasie stuknęło ponad 210 000 odwiedzin, lista obserwatorów wzrosła do ponad 300! :)

Kibicowaliście mi, zaglądacie, komentujecie i to dzięki Wam się udało :)

W podzięce zatem:




Kto chętny, niech się tu niżej wpisze do 30 września. Banera nie trzeba rozklejać. Jeśli jest się anonimem, proszę o podanie imienia i adresu mailowego. Na początku października rozwiązanie rozdawajki. Zapraszam! :)


A teraz pora na coś ciepłego, bo brrr... zimno, coraz zimniej... ;)



76 komentarzy:

  1. Pierwsza jako chętna i jako odważna bycia pierwsza ;)
    Oj zaopiekowała bym się nim z chęcią, uwielbiam takie delikatne szaliki i chusty na drutach, szkoda ze sama na drutach nie potrafię :/ ale to nic tym bardziej było by miło wygrać :D
    Pozdrawiam ciepluchno... Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja druga odważna :)
    Piękna, i bardzo mi się ten wzór podoba. Ja jeszcze żadnej chusty nie popełniłam, wydaje mi się to strasznie trudne, więc tym bardziej marzę, że to na mnie padnie LOS :)
    efka53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Się zapisuję na to zielone cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że się zapisuję na bambusowe cudo:-))

    pozdrawiam
    ma

    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi piękny szal w jeszcze piękniejszym kolorze, to i ja nieśmiało się ustawiam do kolejeczki.
    Pozdrawiam
    mamawiki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony bambus chętnie przygarnę.
    Oczywiście, że się zapisuję.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze wierna fanka Twoich chust - ja nie chcę jeszcze jesieni - niech zostanie lato tak zielone jak ta chusta ...bambus jest doskonały na lato, może dzięki niemu zostanie ze mną jeszcze trochę ciepła i słońca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dotychczas nie nosiłam żadnych ocieplaczy, chociaż podziwiałam misterne chusty. Ostatnio kupiłam wymarzony wełniany płaszczyk i bez czegoś na szyję ani rusz. Fajnie byłoby przygarnąć to Twoje cudo. Staję więc w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka śliczna zieleń! :)
    to i ja się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce i nawet nie marzę, że uda mi się wygrać ( żeby nie zapeszyć) to bambusowe cudo:))) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również spróbuję swojego szczęścia w losowaniu. Kolor mnie zauroczył. Pozdrawiam. Ela
    elzbieta.wrzesniak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. szałowy kolor na szalu :))
    przystaję i ja

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor cudny więc i ja się zgłaszm

    OdpowiedzUsuń
  14. Szal jest "boski" i ten energetyzujący kolorek. Kto by nie chciał się takim otulić? Ja z pewnością jestem chętna na to ciepełko i ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny szal, staję po niego w kolejce ;)

    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorów zaczyna brakować, takich soczystych jak na tym szalu. Stoję grzecznie w ogonku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się, bo kolor mnie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! Dałaś radę! Zapisuję się z wielką chęcią! Co za cudo! A banerek i tak na blogu wkleję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ukończonego wyzwania. Warto było trochę popracować, bo wyprodukowałaś wiele pięknych rzeczy. A my możemy je teraz podziwiać.
    Dopisuję się do listy chętnych. Ta soczysta zieleń szala zawsze będzie przypominała przyszłej właścicielce o wiośnie i lecie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudo :) Pewno, że chcę ;) Zaraz info umieszczam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiałam się ostatnio, czy z bambusowej włóczki wyjdzie fajny szal... Chciałabym go dostać, pomacać, otulić się, może się uda :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie przygarnę:) Gratulację 300-tki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, szal piękny, może się uda nim otulić.
    Pozdrawiam
    wiolad8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, dziękuję za inspirację do powrotu do dziergania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się zgłaszam po to cudo. Dorota z Kołobrzegu

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie można przegapić tak pięknej pajęczynki - ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! I z nadzieją na uśmiech losu zapisuje się na tę rozdawajkę :). Kolor ożywczy, radosny, w sam raz na jesienno-zimowe ponure dni!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny szal, w pięknym kolorze. Tak więc i ja chętnie zapiszę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. chcesz sie podzielic takim cudem? chetnie bym przygarneła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie zaprzyjaźnię się z bambusem

    OdpowiedzUsuń
  31. Szal jest szałowy i kolor też lubię takie kolorki i z miłą chęcią wezmę udział w candy pozdrawiam Sylwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! Ale śliczny ten szal, z chęcią się zapisuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny szal, w iście letniej kolorystyce, w sam raz na ponure dni jesienne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam wszystkie szale i chusty są przepiękne .Z chęcią wezmę udział w candy pozdrawiam ;)
    mmkr64@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! Chętnie bym przygarnęła szal, jest piękny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor jest przepiękny. Będę wniebowzięta jak mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  37. No ba - z pracy Twoich rąk powstałe przygarnąć, to zaszczyt! Bardzo bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny, jeśli zechce trafić w moje łapki to będę uszczęśliwiona ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja lubię zielony :) I chętnie się wpisuję! Jeśli zgłębię tajniki, jak się wkleja na blogu taki banerek, to wkleję :) Chyba, że nie znajdę :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam ochotę na tę chustę więc może............szczęście się do mnie uśmiechnie! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniale, że udało Ci się wyrobić wszystkie moteczki:) to było niezłe wyzwanie:)
    Przepiękna ta zieloność:) Z chęcią ustawię się do kolejki po nie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna chusta i cudowny kolor! Zamotałabym się w nią bardzo chętnie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękna chusta! Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zatrzymana w czasie zieleń letnich traw :) Ustawiam się w ogonku - pozdrawiam ciepło ela7272@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Takiej piękności to i ja ominąć nie mogę ;) bardzo chętnie się zapisuję i bardzo się cieszę że trafiłam na twój blog ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem w kolei)))). Kolor taki mily, jeden z ulubionych... Blog czytam dawno, ale komentuje rzadko - boje sie w jezyku sie pomylic))...

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam,często tu zaglądam,ale nigdy nie mam odwagi napisać.Wszystkie prace są piękne,starannie wykończone i inspirujące.Ta wiosenna zieleń obudziła we mnie odwagę
    .Każdemu z osobna życzę szczęści w losowaniu,sama też ustawiam się w kolejce po to cudo.Serdecznie pozdrawiam-Dorota,stefkastefi@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też. To jest takie piękne...
    Urszula
    zapracowana_1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja tez sié zapisujé!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. A że ja blondyneczka to też staję w kolejce, bo będzie mi pasował jak ulał hi hi, pozdrawiam ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  51. Wooow! Chciałabym tak umieć dziergać!
    Przyłączę sie do tego zacnego towarzystwa.

    OdpowiedzUsuń
  52. To i ja, podziwiająca zawsze wszystkie twoje prace, stanę sobie cichutko w kąciku i zaczekam na losowanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. piękności ... cudnie rozjaśniłby te deszczowe dni :) banerek zamieszczony http://ineskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. oj jak by mi pasował do mojej kurtki jest przepiękny podziwiam i cieplutko pozdrawiam basia481@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękny szal w cudnym kolorze, jednym z moich najukochańszych :)
    W związku z tym ustawiam się grzecznie w kolejce i liczę na łut szczęścia...
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Marille
    (z http://marilles-crochet.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna chusta:) Ja też ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  57. Przyciągnął mnie energetyczny kolor i śliczny wzór - no przecież MUSZĘ ją mieć :)) Dlatego grzecznie ustawiam się na końcu ogonka :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ach ten energetyczny wiosenny kolorek i super wzor. Chetnie otulilabym ta chusta moja szyje. Kto wie? Pozdrawiam jesiennie ania
    a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  59. No to i ja się dopisuję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie przystanę w zieleni nadziei na szczęśliwy los ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. cudo...zapisuję się i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo by mi się przydała taka piękna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  63. cudna:)))) chetnie dotknęłabym jej w realu:)))

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziergadełko godne największego szacunku. Ja nigdy nie dałam rady ażurowi. Chętnie więc ją przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  65. No i dobrze, że zajrzałam. Zapisywałam sie - i nie ma mnie. To jestem:)Nawet włóczka przygotowana i koraliki tez

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękna jest, a kolor wręcz obłędny. I ja ją chcę...
    Pozdrowienia
    Aga
    ajamula1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Może zdążyłam na takie piękne cudeńko :))) Z chęcią się nią zaopiekuję :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. O i jeszcze ja i ja! Bardzo bym chciała wziąć i przygarnąć;)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. O:) jaka piękna:) może jeszcze zdąże:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Dziękuję wszystkim za udział w zabawie. Listę zamykam :)

    WYNIKI ZABAWY W PRZYSZŁYM TYGODNIU,

    bardzo proszę o cierpliwość :) i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Takie cudeńko a ja się spóźniłam, nic.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...