niedziela, 1 września 2013

Minty (2/7)

Nooo.. nareszcie jest i numer dwa w moim bambusowym wyzwaniu!!! :)))

Oto moja odpowiedź na tegoroczną miętową modę :)




Minty - mój miętowy, bambusowy, letni. Moja Miętówka :):




Trochę zapędziłam się z szerokością i zabrakło na długość... Musiałam zamówić drugi motek i trochę się na niego naczekać. Cóż, taka cena za wybór popularnego koloru. Ale warto było, bo właśnie taki rozmiar baaardzo mi odpowiada :)




Wzór estoński Kapakiri, wykończenie szydełkowe wg prywatnej fantazji.
Wymiary 180cm na 60cm, włóczka Alize Bamboo fine (ok.130g), druty 4,5mm, szydełko 3mm





36 komentarzy:

  1. Fantastyczny pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten szal i kolor cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle jestem zachwycona twoją pracą
    prześliczny
    brawo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczności!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna jaest ta chusta, zarówno wzór jak i kolor bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiwat prywatna fantazja! Jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny szal :-) Wykończenie szydełkowe jest wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały szal!!!Kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wzór szala, ale moją uwagę przyciągnęło szczególnie to nietypowe, piękne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne powstają chusty z tych niteczek już się na nie nie mogłam doczekać :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Szal cudowny i w kolorze , i we wzorze i wykończeniu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor i wzór :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna piękna odsłona bambusa w Twoim wykonaniu. Szal jest zachwycający :))) Jestem ciekawa czy robiłaś pojedynczo czy w dwie nitki? Co robisz aby bambus trzymał formę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robię pojedynczą nitką, potem szal blokuję standardowymi metodami i trzyma się bardzo dobrze :)

      Usuń
  14. Piękna chusta, kolor rewelacja i wykonanie też!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko: wykonanie, wzór, kolor, wykończenie jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowita ta miętówka,smakowita:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny kolor :D piękny wzór i samo zakończenie szala niezwykle urokliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. te zakończenie to wisienka na torcie:))))))))))))))cudowny:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny szal pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny szal:)ciekawie i pięknie wykończony:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kolorek wybrałaś a bambus jest cudowny, więc będziesz zadowolona z szala na 100%.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  22. cudo! warto było poczekać na motek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna miętówka - i kolor, i wzór, i wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mmmmmmmmmmmmmm apetyczna już mnie łapki korcą żeby może szal udziergać :) ale...ale .....kolejeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miętowy to jeden z moich ulubionych kolorów. Szal śliczny. Obejrzałam galerię prac. Imponujący zbiór pięknych chust i szali, a ,,królowa wichrów,, powalająca. Poszeweczki z kwadracików szydełkowych też ładniutkie.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...