czwartek, 5 września 2013

Jeszcze kilka zielonych listków (5/7)

Tym razem zieleń na ciepło :)

Przy okazji bambusowej zabawy postanowiłam spróbować różnych sposobów tworzenia chust, różnych ich kształtów. W ten sposób na moje druty trafił wzór Gingko crescent by Jade Keaney






Chusta ma kształt półokrągły. Taki przynajmniej starałam się jej nadać podczas blokowania, gdyż naturalnie układa się w wycinek koła. Wbrew moim obawom, nie marszczy się przesadnie na karku i dość dobrze trzyma się na ramionach, trzeba ją tylko umiejętnie zamotać. Ale i tak chyba wolę te półksiężyce ze skróconymi rzędami ;)




Chusta nie jest wielka, choć powiększyłam wzór podstawowy o jeden motyw. Ma wymiary 145cm na 42cm. Włóczka oczywiście Alize Bamboo fine, zużycie ok. 80g, druty 3,5mm





33 komentarze:

  1. Ślicznie wyszła! Bardzo podoba mi się ten kolor - chyba zaczynam gustować w zieleniach :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są te liście. Jeszcze ich nie robiłam, muszę sprobować :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna...i bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo! A ten kolor... marzenie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Idealny na taką pogodę jak teraz, kiedy nie wiadomo czy za chwilkę znowu nie będzie super zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie ja zrobiłaś, a kolor cudny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor, model i wykonanie :-) Czy jest możliwe przetłumaczenie ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna zieleń!! Pięknie wygląda pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna chusta w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna chusta i cudny zielony kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudo! taką zieleń lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna! kolor prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki kolor!!! Zdrowy i zywy! I chustka taka mila))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek odważny i właśnie takie najbardziej lubię,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale wiosennie, piękna jak zwykle! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor taka soczysta wiosenna zieleń.Chusta cudowna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycająco piękna i ten soczysty zielony, wiosenny kolorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity kolor! Będzie się wyróżniała jesienią :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny wzór i ten rześki zielony kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejna bardzo ładna chusta, w ślicznym żywym kolorku.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor wspaniały, a przez to chusta nabiera wyjątkowego charakteru. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały kolor, taki energetyczny, a chusta przepiękna! Pracuję nad tym, aby i moje dorównywały urodą :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. podziwiam wszystkie Twoje bambusy;) co jeden to ladniejszy

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest po prostu prześliczna i jeszcze w takim rewelacyjnym kolorze :)
    Tylko by się chciało okręcić nią szyję...
    Pozdrawiam
    Marille
    (z http://marilles-crochet.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  25. czy to jest kolor 612 limonka? Jest piekny :-O Gdzie go mozna kupic? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, 612. jest w e-dziewiarce na przykład :)
      https://www.e-dziewiarka.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=8098&category_id=285&option=com_virtuemart&Itemid=2

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...