wtorek, 6 września 2011

Co ja na to poradzę...

...że wszyscy chcą gail? :)


dawno nie było żadnych kwiatków, a to już ostatnie rudbekie w tym roku...


 i słonecznik. pokojowy :)


jakkolwiek mój aparat źle oddaje zieleń tej włóczki i wygląda ona inaczej na każdym zdjęciu, 
można zauważyć, że chusta jest w kolorze słonecznikowych liści :)


To już piąta gail w moim dorobku!
Pamiętam, jak z drżącym sercem i drżącymi drutami podchodziłam do pierwszej - to była moja pierwsza chusta. Teraz robię ją z pamięci i bezstresowo, ale chyba nigdy mi się nie znudzi. Ten wzór Coś w sobie ma, sama gdzieś tam na boku dłubię powoli gail dla siebie. Tylko w nieco zmodyfikowanej wersji. Ale o tym to już innym razem.




Włóczka, tradycyjnie, Himalaya Kasmir, druty 5 mm, zużycie 150g,
wymiary 230 cm x 115cm (hmm, no miała być spora, ale chyba mnie nieco poniosło... ;))




I nie obyło się bez przygód - zobaczcie, co mnie spotkało tuż przed happy endem...




Na szczęście na forum robótkowym znalazła się dobra dusza, która poratowała koleżankę w potrzebie:




Magdo, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję! :)))

21 komentarzy:

  1. Cudna!Ja chyba nigdy takiej nie zrobię.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło znaleźć bratnią dusze która poratuje w potrzebie.Chusta piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna, piekna i jeszcze raz powiem piekna...tez przymierzam sie do zrobienia takiej chusty, ale dawno drutow nie mialam w rekach i nie wiem czy uda sie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta w kolorze, który lubię:) Jak na raziem mam jedną gail w swoim dorobku i również w zielonościach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Też bardzo lubię ten wzór. Zrobiłam już takie dwie i obie dla siebie :)). Na szczęście w różnych kolorach ;)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, piękna, piękna :)) Wszyscy ją chcą mieć bo jest po prostu piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  7. chusta niesamowita, sama bym chciał taką zrobić!!
    i jeszcze słoneczniki...:)
    wpadnij też do mnie zapraszam:

    www.antek-artystycznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny kolor dla tej chusty wybrałaś i rozmiar dla mnie odpowiedni ;) a ciekawa aranzacja na sesji uwieczniającej jeszcze podkreśla jej wyjątkowość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i naprawdę duuuża. Ja mogłabym ten wzór na okrągło robić, uwielbiam gail. Znam ten ból, gdy braknie włóczki, u mnie nie zawsze znalazł się ktoś do poratowania. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusta jest przepiękna!!!
    Moją miłością jest Haruni, ale jak już się tym wzorem nacieszę, to kolejna będzie Gail. Również dzięki zachwytom nad Twoim dorobkiem :)
    A koleżance, która pomogła Ci w potrzebie, również ja dziękuję. To wzruszająco miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Himalaja kaszmir i Gail - czy może być doskonalsze połączenie... Wspaniały wzór, przemiła włóczka, a do tego doskonałe wykonanie
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest! Bardzo mi się podoba ten wzór liści, ale się boję podjąć takiego wyzwania i ją zrobić... pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama jesteś sobie winna ;-) Skoro takie piękności wychodzą spod Twoich palców, to przepraszam, ale czemu się dziwisz. Poza tym sama już napisałaś, że ten wzór coś w sobie ma. Przyciąga wzrok :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna, a dle mnie ciągle wydaje sie za trudna, może zimą się za nią zabiorę

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna, może i ja się za nią wezmę. Raz już zaczynałam ale sprułam. Tak patrzę i nie mogę się nadziwić , że tak szybko i pięknie ci to wychodzi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
    a wszystkich, którzy się przymierzają do tego wzoru, zachęcam - nie bójcie się gail! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka piękna!!!!I w moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym się tym nie przejmowała - bardzo lubię ten wzór :) Chusta piękna !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gail to jeden z piękniejszych wzorów:)A Twoja jest prześliczna i taka delikatna i zwiewna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...