sobota, 15 stycznia 2011

Robiła baba na drutach...

Na początek odrobina historii. Na drutach robię od dzieciństwa, jak dotąd jednak dziergałam raczej sporadycznie, przedmioty użytkowe, w razie pojawiającej się potrzeby. Proste - dżersejem, ściągaczem, ryżem. Zatem powstawały głównie szaliki, z których udało mi się sfotografować tylko dwa:


Szary szalik robiony ryżem
żółty melanż ściągaczem pojedynczym
Popełniłam też w życiu ze dwa sweterki i kamizelkę:

gruby sweter z podwójnej nitki - czarnej i białej, bardzo ciepły, świetny na zimowe wyjazdy w góry

Czarny cienki sweterek w dziurki, nie pamiętam jakim dokładnie ściegiem, ale jak widać porządnie znoszony :)

kamizelka z resztek
I jeszcze ze staroci - zdjęcia dwóch torebek:

znów ryżem, na zamek, z grubą podszewką

podręczne maleństwo na drobiazgi, na zamek

Tyle historii. Od następnego postu już same nowości! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...