sobota, 3 października 2015

12 czapek...

W tym wyzwaniu chyba nie idzie mi najlepiej...

W lipcu i sierpniu słońca nam nie brakowało, więc niemowlęce czapeczki zrobiłam ze słonecznej bawełny Alize Sunny i Alize Bahar




We wrześniu upał nieco odpuścił, więc wrześniowa jest z Alize Baby Wool (40% wełna, 20% bambus, 40% akryl)




Wszystkie czapeczki wykonane są wg wzoru Little Sister by Linda Permann. Kwiatek wg tego tutorialu.




To moja lipcowa, sierpniowa i wrześniowa realizacja wyzwania 12 czapek w jeden rok - o ile autorka wyzwania jeszcze mnie z niego nie wyrzuciła... ;)




Została jeszcze tylko październikowa, ale ta - z racji porannych przymrozków - powstanie już naprawdę bez żadnych opóźnień! :)


8 komentarzy:

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...