czwartek, 21 lipca 2016

Dotty

Dziękuję za wszystkie miłe słowa dotyczące Jagódki :)

Dla miłośników kropek i grochów mam... kolejny szydełkowy kocyk w grochy!




Ten jest w zdecydowanie moich kolorach :)




Kocyk ma wymiary 75 cm x 90 cm




a dziewczęcego charakteru, poza użyciem różu, nadaje mu delikatna bordiura.




Do podszycia kocyka kupiłam cieplutką flanelę w groszki, ale za bardzo mi się podoba taki bez podszewki.




Myślę, że kropek jest wystarczająco, by kocyk zgłosić do kropkowego wyzwania w Art-Piaskownicy :)


http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/06/kolory-czerwca-kropki.html



22 komentarze:

  1. Śliczny! Jagódkę też podziwiałam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności ! Przepiękny kocyk w cudnych kolorach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że i chłopaczka można nim okryć bez żalu. Ja jednak nie mam tyle samozaparcia do powtarzania kwadracików dlatego popodziwiam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie lubię rozkładać pracę na małe etapy, dlatego uwielbiam elementy! :)

      Usuń
  4. Te kolory też bardziej moje :) Kolejny piękny kocyk Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba:-) i podziwiam Cię za chowanie resztek włóczek, bo moje wytwory (poduszki) bez podszycia by się nie obroniły. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nie chowasz??? sprytnie :) przy tych kropkach i tak chowania nie jest tak dużo, jak w przypadku kolorowych granny squares ;)

      Usuń
  6. Superzasty i również bardziej w moich kolorach niż Jagódka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow piekny i ile włozonej pracy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  8. przecudny! naprawdę świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Super fajne te kropkowe kocyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łączysz na prawej czy lewej stronie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kocyk! Bardzo ładny wzór i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko to piekne! a mnie intryguje to, czy jak masz podszyta dzianine polarem czy flanela to czy ona sie nie rozciąga , bo wiadomo to dzianina i czy nie robi się na wierzchu taki "wór"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o polar, to przy takim niewielkim gabarycie moim zdaniem to nie problem. W większym projekcie można by przepikować. Co do flaneli - nie podszyłam nią jednak, więc nie wiem na pewno, ale wydaje się dość sztywna i raczej nie bardzo rozciągliwa.

      Usuń
  13. Bardzo dziękuję za wszystkie dobre słowa! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...