czwartek, 4 lipca 2013

Nowe wcielenie (1/7)

Po ponad dwóch latach całkowitej negacji wszelkich wyrobów sukienkopodobnych, moja Córeczka weszła w nowy etap życia :) Nie wiadomo, kiedy znów jej się odmieni, więc postanowiłam ten czas dziewiarsko wykorzystać i do jednej z ulubionych sukienek (choć akurat nie do tej na zdjęciach) wydziergałam letnie bambusowe bolerko:




Bolerko wykonane jest prostym estońskim wzorem w biedronki z włóczki Alize Bamboo Fine na drutach 3,5mm.





Numer jeden w letnim wyzwaniu zaliczony! :)



19 komentarzy:

  1. Śliczne te Twoje dziergadełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superaśne, śliczny wzór, pięknie wykonane. Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Córcia ma szczęście, że mama cudnie dzierga :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne, takie cudo jak nic przydałoby sie moim gwiazdeczkom
    pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne,młoda dama wygląda w nim cudownie.
    Jestem ciekawa dalszych bambusowych robótek.....
    Pozdrawiam Anita

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe bolerko :-) Cudny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bolerko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Córcia szczęśliwa zapewne bo ślicznie ci wyszło! Pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń
  9. to może i mojej córze się odmieni z tymi kieckami bo też nie chce chodzić :D
    zadanie zaliczone celująco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Fajnie wyglądają dziewuszki w takich rzeczach - jak małe damy-elegantki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bolerko wyszło fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie sie bolerko prezentuje na dzielnej modelce! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się Twoje prace, dlatego chciałabym Cię zaprosić na www.qrkoko.pl, gdzie z okazji przeprowadzki na nową stronę organizuję konkurs z nagrodami rzeczowymi. Zachęcam do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze bolerko:)
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...