wtorek, 30 lipca 2013

Kończy się lipiec... (3/7)

połowa wakacji za nami, lawenda przekwitła... ale na pocieszenie mam lawendową chustkę :)




Wzór Lila Shawl by Gillie Parsons
włóczka Alize Bamboo fine, zużycie 100g, druty 3,5mm - dobrze, że akurat takie wybrałam tym razem (zazwyczaj ten bambus przerabiam na 4,5mm), bo włóczkę zużyłam niemal co do centymetra :)




Wymiary 144cm na 43cm (w najszerszym miejscu) - takie właśnie w sam raz dla letniej chustki, narzutki właściwie, którą się nie opatulamy, ale okrywamy jedynie ramiona, przesłaniamy, chronimy, ozdabiamy :)




a dlaczego 3?
bo dwójka utknęła tuż przed finiszem i biedna utknięta czeka i czeka na dostawę włóczki... :(



25 komentarzy:

  1. Śliczna chusta:)) Pozdrawiam. Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny szal. Dziękuję za link do wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! - misterna i zwiewna, jak większość Twoich udziergów:)Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta lawenda :) Bambus na lato - idealna sprawa, wiem coś o tym :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna- taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna lawenda :) Wygląda bardzo zwiewnie. Znając bambusa, sądzę że jest niezwykle przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Chyba dzisiaj porobię na drutach... Temperatura bardziej życzliwa dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna! Kolor, wzór, wykonanie - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kolor i wzór. Piękna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna chusta :-) Wspaniały kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie napisze nic oryginalnego: piękna. Mgiełka taka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. I kolor i wykonanie cudne. Ppzdrawiam:) WiolettaG

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta lawendowa, letnia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, piękny, i ten kolor piękny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna jest, też taką kiedyś ;) zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och!!! Jak ja bym taki chciała :-) ale jakiś zapału brakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna zwiewna mgiełka ;-) życzę szybkiego ukończenia drugiej chusty. A moja lawenda coś nie bardzo w tym roku .....

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna lawendowa mgiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudna! I kolor obłędny! Mięta, lawenda, pudrowy róż i zielonkawy turkus to moje ukochane kolory. W sam raz dla rudzielca takiego jak ja.
    Pozdrawia serdecznie praktykująca haftoholiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Delikatna jak mgiełka, prześliczna.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...