poniedziałek, 11 lutego 2013

Starry starry... blanket

Mięciutki, delikatny jak różowy obłoczek...





bardzo przytulny kocyk o wymiarach 96cm x 65cm powstał z włóczki Kidsilk Drops na drutach 6mm.




Wykonany jest ściegiem "gwiazdkowym" - prostym w wykonaniu a jednocześnie bardzo efektownym, przestrzennym, po który na pewno sięgnę jeszcze nie raz :)




Do kocyka powstała również czapeczka - czepek, z wykorzystaniem tego samego wzoru:




A cały ten komplet powstał na zamówienie pani Janiny Tyńskiej i będzie brał udział w wykonywanych przez nią dziecięcych sesjach zdjęciowych. Już nie mogę się doczekać efektu! :)))

Pani Janina to nie tylko bardzo uzdolniony fotograf, ale i wielka miłośniczka rękodzieła :)
Zapraszam do niej na www.janinatynska.com/ oraz http://janinatynska.blogspot.com/.





27 komentarzy:

  1. Wspaniały komplecik. Czapunia delikatna, a kocyk ...ech,...chciałoby się wtulić w niego. Widać, że i misiowi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wspaniały!!!!Nigdy nie robiłam nic tym ściegiem , a wygląda fantastycznie!!!I jeszcze ta włóczka .Taka różowa wata cukrowa!!!:)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :-)
    Rewelacyjnie dobrałaś wzór :-) Pięknie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny delikatny wzór i delikatny jak mgiełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze :-)
    Możesz podzielić się tym wzorem?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tej sesji, a wzorek znajdę w internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, ale mogę Ci przysłać nieporadny opis :)
      tylko podaj e-mail

      Usuń
    2. a ta sesja to moja własna, profesjonalna dopiero będzie :)

      Usuń
  7. Przepiękny ten kocyk i taki do przytulenia .Pozdrawiam .Alicja

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wzór i piękne wykonanie :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki wspaniały :)
    ja bym tam nie wpadła, że takiej delikatnej włóczki mozna kocyk wydziergać :) na pewno jest ciepły :) i jaka współpraca miedzy Wami sie nawiązała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutkie jest bardzo delikatne :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, przejrzałam Twojego bloga. Robisz prawdziwe cudeńka, szczególnie podobają mi się chusty ;-))).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo delikatnie i 'powiewnie'..

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna mgiełka ślicznie będzie się eksponować :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. pikny kocyk,delikatny jak mgiełka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj
    cudny wzór :) próbuje go zrobić , czytałam kilka razy opis i nie wiem :(
    mogłabyś mi przesłać jakiś opis :) ten na stronie niestety do mnie nie dociera;( a kupiłam włóczke i druty i nic nawet motywacja nie pomogła mi tego zrozumieć :) izka118@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,moge poprosic o schemat wzoru" gwiazdkowego",bede bardzo wdzieczna.Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. jest tutaj :) http://dziergamsobie.blogspot.com/2013/07/scieg-gwiazdkowy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem, że już kilka lat minęło od powstania tego dzieła ☺ ale mam pytanie - ile motków poszło na ten rozmiar kocyka? Przymierzam się do zrobienia i zastanawiam się ile ich kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz nie pamiętam, ale 2 na pewno, może nawet 3. pozdrawiam :)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...