poniedziałek, 20 lipca 2015

Blooming Stitch czyli punkt widzenia...

Nowa chusta...




może urzekać wzorem...




może też kolorem...




Tak ją widzi zauroczona projektem...




dumna ze swojej pracy dziewiarka...




a tak zakochana w tych obłędnych kolorach nowa właścicielka :)))




i taaak... i taaak...




Chusta Blooming Stitch Shawl by Mary R. White
włóczka Lana Grossa Lace Merino Print (100% wełna merino), kolor 102.
Wymiary XXL - 230 x 60 cm, zużycie - niecałe 150g, druty 3,5mm.




Mnie urzeka jeszcze miękkością i delikatnością nici.




Wierzcie lub nie, ale mam jeszcze więcej jej zdjęć ;)))

Chusta to lipcowa realizacja wyzwania 12 chust i szali w jeden rok u Maknety.


27 komentarzy:

  1. Jest po prostu przepiękna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Tez byłabym dumna gdybym COś TAKIEGO wydzeirgała...
    2. Wierzę, óe masze więcej zdjęć, oj wierzę...
    3. śLICZNA CHUSTA!!!
    Pozdrawiam,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  3. Można się zakochać :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dodać, nic ująć. Piękna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta, bardzo lubię ten wzór i jest bardo podobny do ostatnio robionej przeze mnie Xale Vera Moehleke. Ślicznie wyszła i masz rację, że dumna z niej jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Przepiękne kolory i wspaniały wzór :-) Zachwycająca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielki Zachwyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo - i wykonanie i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale mnie nie dziwi, że jest jeszcze więcej zdjęć!!! Cudna chusta!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycający ażur! Kolorek tez śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainspirowałaś mnie kolorem.
    Piękna chusta:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna - kolor, wzór, wykonanie i prezentacja. Nie moge się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała chusta. Myślę, że kolory jeszcze podkreśliły jej niesamowity wzór. Zainspirowałaś mnie ;)
    Pozdrawiam KnD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest bardzo ładna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekna, wspaniała, fantastyczna:-) Mogłabym tak bez końca:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow. Cudowna cudowność. I w kolorze i we wzorze i w wykonaniu i oczywiście w całości. Piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zaglądałam tu jakiś czas a tu takie piękne rzeczy znowu:) Chusta zjawiskowa!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...