sobota, 21 lutego 2015

Merci

Jest taka osoba, której sporo zawdzięczam, więc taką chustą...




...chciałam powiedzieć jej - Dziękuję! :)))





Wzór Aeolian Shawl by Elisabeth Freeman - jeden z moich najulubieńszych ;)
Włóczka Drops Merino Extra Fine (100% merino superwash), druty 4mm




Wskazówka:
Włóczka jest bardzo sprężysta (widziałam ostatnio, że niejednej dziewiarce dała popalić...), dlatego, wiedząc że mi się mocno wyciągnie po praniu, starałam się robić bardzo ciasno, przerabiając mocno naprężoną nić. Nie było to najwygodniejsze (i nawet skończyło się złamaniem druta), ale pozwoliło uniknąć przykrej niespodzianki po namoczeniu robótki. Do chusty z tej włóczki nie mam najmniejszych zastrzeżeń!




Mam nadzieję, że i nowa właścicielka nie będzie ;)


27 komentarzy:

  1. To się nazywa podziękowanie, śliczności! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podziękowanie. Chusta jest wspaniała. Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że wygląda wspaniale. Piękne podziękowanie.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta i w pięknym kolorze.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudona i we wzorze i kolorze i wykonaniu. Piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, obdarowana nią osoba z pewnością będzie uradowana, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful shawl!!
    Have a nice weekend, greetings..

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta ,obdarowana osoba będzie zachwycona .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta chusta - ja byłabym zadowolona z takiego dodatku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna chusta i taki piękny kolor, no i suuper wykonanie, brawo! Pozdrawiam, Krista

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna chusta i cudownie wykonana. Pięknie wygląda i ten śliczny odcień blue :) Zakupię włóczkę i zaczynam Razemrobienie z IK. Jeszcze jakbyś mogła podać jakie wymiary uzyskałaś z tej włóczki to bym była wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zdążyłam zmierzyć, ale chusta nie jest ani mała, ani specjalnie duża, obstawiam około 170-180cm rozpiętości. Zużyłam 5 motków, które skończyły się w połowie rzędu zamykającego oczka, musiałam więc dokupić szósty...

      Usuń
  12. Piękna chusta, kolor taki soczysty. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna i w jakim pięknym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna chusta :-) Przepiękny kolor i doskonały wzór. Bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna!!! Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tej włóczki, ale mimo wszystko dzięki za przydatne wskazówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest przecudna! Też bardzo mi się podoba ten wzór, chociaż jeszcze go nie wykorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ, piękne te prace,ja też robię, ale nie tak pięknie

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...