sobota, 12 listopada 2011

Dostałam motek czyli Storczykowa

Dostałam motek. I oto co z niego zostało... :)






Dlaczego Storczykowa? Bo jak zobaczyłam barwy motka, od razu pomyślałam, że gdzieś już widziałam takie zestawienie kolorystyczne...




Wzór po raz kolejny Gail (aka Nightsongs) by MaveLucky/Jane Araujo.




Włóczka Alize Angora Gold BD 2527 (80% akryl, 10% moher, 10% wełna), druty 5 mm.
Aby nie było znowu tak samo, tym razem dodałam oczko centralne. I bardzo mi się z nim podoba :)
Wymiary chusty 198 cm na 94 cm.


28 komentarzy:

  1. TAK BARDZO PODOBA MI SIĘ TEN WZÓR....KOLORYSTYKA IŚCIE STORCZYKOWA-PIĘKNA:))

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów piękne, ciekawie wyszło to oczko środkowe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory superaśne, chusta cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co z niego zostało? :)
    chyba jakie CUDO z niego powstało :)
    Piękna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piekna chusta
    moge prosic schemacik

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna, kolory takie dokładnie kwiatkowe

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie ja też mam takiego storczyka, kolory super się komponują, no i podziwiam drobiazgowość robótki i wykonanie. Pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna chusta.I te kolorki...bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie kolory identyczne!!!:) spostrzegawcza jesteś !!!Chusta jest totalnie boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny :))) kocham ten wzór

    OdpowiedzUsuń
  11. No normalnie zazdraszczam okrutnie, cudna ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. po raz kolejny nie pozostaje mi nic innego jak tylko powzdychać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! Bardzo ładne zestawienie kolorków :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo! :)))

    olimpia2708 - schemat znajdziesz pod podanym w poście linkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w naturze zawsze znajdzie się coś podobnego ;))) super chusta! podobają mi się takie duże ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, kolory do złudzenia przypominają tego storczyka :)
    Piękna chusta, bardzo optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie storczykowa! Bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory i mistrzowskie wykonanie - jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz! A jeszcze bardziej, jeśli zechcesz podzielić się ze mną tym, co myślisz o mojej pracy, doradzić, ocenić albo choć zostawić ślad, że byłeś/aś!

Za każdy komentarz bardzo dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...